Dålig uppdatering

Har haft fullt upp hela veckan känner jag men tänker satsa på bloggningen som vanligt. Nu tänkte jag skriva lite hur veckan varit :)

Måndag- Jag red ut dressyr, gick superbra!

Tisdag- Hoppträning för Camilla. Gick bra!

Onsdag- Vila (Promenad)

Torsdag- Red igenom henne i typ 25 minuter på volten, kändes superbra!

Fredag- Vila (promenad)

Lördag- Hopptävling KM final, LD. 8 fel ( 2 rivningar) . Var supernervös men det gick faktiskt över förväntan. Hoppade 90 cm på framhoppningen och hon kändes mjuk och följsam. Solkatterna brydde hon sig inte det minsta om vilket var superbra.
Tror att jag mer tänkte att vi skulle över hindret och inte kollade ner som jag brukar.

Söndag- Vila (promenad/rensade ridbanan på ogräs och lite övningar från marken att hon skulle följa mig osv.

Som ni ser blev det mycket vila denna vecka. Första vilan var för att hon trampat snett på hoppträningen, andra var för att det var dagen innan tävling och sedan tycker jag hon var så duktig igår att hon även fick vila idag. Dock handlade det idag mycket om att jag heller inte riktigt hade tiden.

Idag var det ju egentligen tävling. Fick ett samtal igår att det var krångel med medlemsavgiften så att jag inte kunde vara med då det inte blivit riktigt registrerats vilket var lite surt men jag är glad över igår så jag tycker det kanske var lika bra. Men det kommer fler gånger. Jag var och kollade på laget dag, alla var superduktiga! Får se hur det blir i finalen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0