Busig sötponny!

Idag ringde Eva ifrån stallet, La Venzas grimma satt bara halvvägs på henne så när de skulle fixa det ute i hagen ville hon inte det och larvade sig. Precis som i sommras - inte kul!
La Venza måste nämligen känna sig trygg med personen i hennes närhet, nu när hon känner mig är det inga problem längre alls men om det är något problem som är ytterst sällan har jag mina knep. Lite kul att hon kan vara såååå jobbig ibland för andra men enkel för mig. Tydligen har flera försökt ta fatt i henne idag, ingenting går utan mig tydligen ;) + Kaleria förresten! Jag , Emelie och Kaleria har båda en toppen relation med bebisen. Kaleria är kaleria ;)

Imorgon kommer hovslagaren, Jag kommer inte vara där att ta in henne så hon får stå i sjukhagen imorgon för att hon ska kunna fångas in. Annars är det kört kan jag redan nu intyga till 99.9 %- då blir det ingen hovslagare så det är ju synd att missa. Dessutom vill jag ju såklart inte att folk försöker jaga runt min häst om jag vet att det inte kommer gå, dessutom kan hon bli riktigt sur så det är bäst att passa sig :)



Kommentarer
Postat av: Gaia

Hi (: what a beautiful blog!

are you interesting in Lamborghini Professional Riding Equipment: http://www.bloglovin.com/m/2264704/210492522/s/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmljb25hZGVpcm9uY2hpLmJsb2dzcG90LmNvbSUyRjIwMTElMkYwNCUyRmxhbWJvcmdoaW5pLXByb2Zlc3Npb25hbC1yaWRpbmcuaHRtbA==



stay in touch on bloglovin with my Italian equestrian Jump World: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi

2011-05-17 @ 12:53:46
URL: http://www.iconadeironchi.blogspot.com
Postat av: emelie

ooch jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

2011-05-17 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0