aj

Har blivit biten av Dixi, eller hon råkade ta fel på min hand och en leksak så hon bet hål i handen. Kan inte röra min högra hand knappt alls. Därav min dåliga bloggning idag. Inte så kul, duscha med en hand, rasta Dixi med en hand, Leda hästen med "fel hand" , inte kunna rida eller göra något alls. Jag kan alltså inte skriva något med högerhanden och vänster går det heller inte med. Var bara tvungen att säga det ..

Åkte till stallet, hade natten! Mamma mockade och fixade allt. Jag fixade kraftfodret och gick ut och busade lite på volten. Lite bocksprång och bakutsparkar blev det från min lilla gumma.

La Venza vilade i onsdags, fredags, igår pga tidsbrist och idag pga att jag inte kan hålla i ett par tyglar vilket var synd. Såg så fram emot att rida idag! Imorgon är det ju vilodag för henne då jag inte kommer dit på tisdagar. Får väl åka dit och aktivera henne på något sätt. Jag gillar inte att hon står så mycket. Bara jag busar på volten lite blir det bra.

Have a good Life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0