Vacker dag

En mycket vacket dag ser det ut att bli, är det något som händer idag kanske?
Ja vi får väl se ;)

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, men jag tror jag faktiskt ska hem till min kusin och plugga och senare ska jag nog till stallet och fixa La Venzas mugg.
Finns inte så mycket mer att skriva om dagen, har anmält mig till en grönt kort kurs så får jag kortet i slutet av April vilket är en stor LYCKA!



Min bild & Ridskolans text.

Lavenza kallas även Elefanten. D-ponny sto född 1991. Hyrd från Gert Brandon kom till oss försommaren 2005. Otroligt snäll och supergo ponny som är mjuk och rolig att rida. Hon gör alltid sitt bästa för sin ryttare och har därför blivigt populär. Har under våren ingått i vårat Dressyr och Hopplag. Tävlad LB/LB hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0