Utkast: Mars 13, 2011

Nu ska jag gå ut och städa kaninernas bur, 2 st ..
Sedan ska jag åka till stallet och ha lunchpass och idag har jag ju medryttare, typiskt att man är som mest sugen de dagarna :)
städade lite i stallet igår, kan ta bilder på alla mina träns idag också (eller all utrustning jag använder) eftersom jag vet att det var någon som ville se det.

Ska nog smörja också i stallet
,

( allting försvann idag när jag skulle spara men hittade det nu i utkastet! :)

Har mockat och pysslat idag, mockat hagen och typ smörjt!
Fixade igår ordning en ny ordning för mig med mina träns.
Nu ska jag ha alla träns som jag kommer använda ha redan ett bett på.

Betten jag använder just nu + träns.

Hackamore med strasspannband, vanligt svart träns.
Mörkbrunt med vitt foder och mylerbettet.
Svart dressyrträns med bred pullbacknosgrimma med guldpannband med bridonbett.
Mörkbrunt uterittsträns med 2 delat bett.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; tack:)

2011-03-13 @ 21:08:26
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0