Till Tina :)

Måste bara fråga hur mkt Br schabraket å luvan kostade samt vilka färger det fanns i?
Är även intresserad av ett sådant bett vad fick du ge för det? samt vet du om det fanns i 11.5?
Kanske får en anledning att åka dit igen.. haha

BR schabraket kostade 369 kr och huvan ca 200 kr om jag minns rätt.
Bettet kostade 235 kr :) Jag tror det fanns i 11,5.
BR schabraket fanns i rött, limegrönt, och massa färger men tror ej det fanns kvar någon huva som matchade till schabraket så ring gärna dit innan och fråga är ett tips.
Fråga då också om bettet :)

De berättade att BR gör schabrak efter meter tyg, alltså finns inte alla färger regelbundet och ibland kommer färger som görs av 200 meter tex och inga mer.
Ring gärna dit och hör innan om du är ute efter huva också!


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha ok, har hittat andra grymma schabrak oxå.. Attans att man inte har mer pengar att lägga ut på schabrak etc..

Nu börjar jag bli super taggad på att komma igång med hoppträning, så jag har en anledning att köpa luvor och schabrak haha..

(Felix har faktiskt viskat i mitt öra att han gärna vill ha ett rosa schabrak m tillhörande luva :P)

Får svänga förbi dom när jag har andra ärenden i stan.. ;P

2011-03-02 @ 23:07:44
URL: http://flixxen.blogg.se/
Postat av: Tina

Fast helst vill han iof ha detta rosa :P

http://internationalshowjumping.blogg.se/2011/february/schabrakfest-hemma-hos-mig.html#comment

2011-03-02 @ 23:12:40
URL: http://flixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0