Tävlingar och Träningar

Ska anmäla mig till KM kvalet, vi får se vilket det blir men det lutar nog åt ...
Sedan är det lite andra träningar och tävlingar jag ska anmäla mig till, men vart de komer vara tänker jag ännu inte berätta tyvärr ;)

Planerar för fullt i min hjärna just nu.

Ett måste för att komma någon vart i ridningen är ( om man vill tävla och komma högt upp):

* Pengar ( bra att ha, man måste ju ha råd med tävlingarna, transporter och allt)
* Bra realtion med sin häst. (Yes i have! Min babyhorsi )
* Föräldrar som ställer upp och tycker hästar är roligt.
* Bra kunskap eller åtminstone någon i sin närhet som har bra kunskap.

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Allra viktigaste är viljan och lite jävlaranamma!;)

2011-03-09 @ 13:52:48
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0