Stallfri dag

Idag har jag inte varit i stallet, Emelie var där idag så det blev inga lindor idag men det är ju bra att få det luftat också.
Har ägnat dagen till att bara softa och vara hos grannarna med deras söta chihuaua!
Imorgon ska jag till stallet vid 5 och då ska jag rida ut hade jag tänkt faktiskt, med lite träning och se att hon lyssnar på mig.
Sedan på fredag blir det lite mer skoj och slängridning och bara ha kul. Eller så blir det ½ passet träning både imorgon och fredag men det får vi se imorgon.

Nu har jag fått hem lite beställda saker och snart kommer mina vita eskadronskydd och scapa schabraket.


Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

sv. Delvis :)

2011-03-23 @ 21:56:35
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0