snöstorm klass 1?

God eftermiddag allihopa!
Ska tydligen bli klass ett varning idag, men vi ignorerar det och rider ut med Pernilla & Jessica!
Ska bli superkul, då vi ska träna på kondisen som förra fredagen.
Jag som trodde att våren var på väg ?!?! Aja det försvinner nog förhoppningsvis ganska snart.

Idag har jag varit i skolan och pluggat mycket svenska..

Nu ska jag väl åka till stallet snart.

Min outfit idag blir:

Leggins + mjukisbyxor
tjocktröja + jacka

Allroundsadel med
lila schabraket
Mitt bruna träns med kopparringsbettet.
Benskydd + boots
Blått ridtäcke (fodrat) + ofodrat reflexländtäcke. 


Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: Jag gav ca 1,5 dl om dagen blandat i betfor. Först gav jag Proviva nypon, sen gav jag Proviva blåbär och sen gav jag även någon Brasko-blabla juice. Tror inte det spelar så stor roll, huvudsaken är att det innehållar bakterierna som är bra för magen och hjälper imunförsvaret. Brukar stå ganska tydligt om det gör det, reklam ;)

Jag ger det dock inte längre då hästarna är friska igen.



Tack så mycket! :D

Btw, supersöt header (:

2011-03-19 @ 11:19:46
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0