Schabrakförbud?

Nu har jag blivit tillsagd att det inte blir fler schabrak - enligt mamma!
Har ju några stycken, kan räkna de någon dag.
Mamma säger att det kommer hem nya varje dag och att jag borde bry mig mer om mig och mina kläder än hästen och utrustningen till henne.
Hon kanske har rätt med att jag samlar lite, men jag älskar ju scabrak!
Nästa vecka kommer mitt scapa schabrak, sedan blir det en liten paus tills jag ska köpa ett nytt sista förhoppningsvis om mamma låter mig ;)
Har förbudet till september, förstår ni ?!
Har väl skaffat mig 4 st denna månad.. Igår fick jag 2 st jättesnygga schabrak av Pernilla, Anna och Jessica som var för stora för deras hästisar. Ett blått som matchar mina lindor och ett brunt austrualienskt hoppschabrak, me like!

Har ni något speciellt ni ''samlar'' på?

Bra att jag inte har bettförbud också, det går ju verkligen inte ;)

SUEDE hoppschabrak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0