Rolig dag

Nu är jag i skolan, har haft nationella provet i spanska .. gick väl helt okej.
Efter skolan ska jag köpa en Ben & Jerry glass och kolla på tv + bloggning!
kl 17 åker jag till stallet där jag har en planering för.
17.15 - mocka och fixa mat + vatten
17.40 - Fixa i ordning La Venza.
18.00 - Rida på banan ute.
19.00 - klar?

Såklart också massa prat med de andra i stallet, mycket att prata om hehe :)

Egentligen har jag lust att rida ut galopperandes på fältet, men tyvärr behöver vi ta del av all träning vi har planerad och det är mörkt när jag kommer dit.
Imorgon ska jag och Pernilla hitta på något, galen uteritt och så ses vi säkert i stallet sedan också ! Cornelia följer kanske med, ska fråga henne :)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Kaleria

Tja fin blogg

2011-03-10 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0