Precis kommit hem

Har precis kommit hem ifrån Pillis! Vi hade skitkul hemma hos henne och fixade massa med ..
Vi kollade sedan på världscupen hoppning på tv och bara haft kul helt enkelt.
Planerade också en sak på Fredag vi ska göra, hemlis tills Torsdag!
Tänkte ladda in bilderna från hennes dator men den fungerade tyvärr inte. Fotade lite bilder idag också när jag red som kommer in imorgon då jag just nu tyvärr inte hittar sladden.

Ridningen idag gick faktiskt bra, dock lite stummare men jobbade fint i galoppen.
Skulle ju egentligen på träning idag med La Venza men eftersom min mamma blev sjuk och att hon inte var helt bra med muggen så strök vi oss från den vilket var otroligt synd men ändå bästa valet.

Idag red jag och Tilda ut,  där vi övade lite på galopp i volt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0