Pernilla gästbloggar ..

hejsan alla johannas läsare !:)
är ju inte sådär jätte bra på att gästblogga, höhö, det här blir första gången! så vi får se hur det här går :P

jag heter i alla fall Pernilla och jag driver bloggen www.gulleojag.blogg.se 

Johanna och jag lärde först käna varandra genom bloggarna och sedan blev det till uteritter och nu har vi en underbar vänskap! hon är så grymt snäll och super gullig ! vill självklart lära känna henne ännu mer. 
hon lixom tar inget för givet utan tar vara på sin omgivning och hon är inte alls snobbig och bortskämd som vissa snorungar kan vara !! utan hon är bäst :D

men jag har i alla fall en ponny som heter Gullmar ( inte sådär jätte smickrande namn då :P ) han är 5 år och tillsammans så utvecklas vi både på träning och tävling.. vårat mål är SM såklart ! men ja, vi rider ju inte bara dressyr utan ibland så har vi galna uteritter med Johanni och Lv. haha så himla roligt vi brukar ha :P 

men ja, vadska man skriva egentligen..känner mig lie dålig i jämförelse med Johannas gästblogg :P haha ..men nu kommer två bilder på dom sötisarna! <3

kramkram!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0