Ont i fingrarna

Igår när jag skulle smeta på honung på muggen var honungen ganska stelnad och jag fick liksom ta tag och gräva i burken (smart som man är använder jag inte flytande) så jag grävde så hårt att mina naglar började blöda, eller fingrarna och under naglarna.
Har jätteont i fingrarna och kan knappt göra något med de. Sitter och skriver nu med en hand som får skriva allt detta, stackars, kan inte vara lätt när högerhanden är ledig några dagar framåt!

Idag var det vårstädning för mig i stallet och detta var nog min mest ordentligaste städning hitills.
Sedan duschade jag La Venza så nu är hon väldigt glansig och fin! Dock var hon otroligt bråkig och det finns 2 personer vid namn Kaleria & Hanna som förstår hur hon är och fungerar min polle!
La Venza måste man vara ganska hård med, hon är uppfostrad så sedan innan.

Blev ingen promenad, då jag släppte ut eländet istället så att jag kunde i fred och dona lite med allt som behövdes göras.
Senare tog jag in henne då jag borstade länge och myste med henne, ryktade och bara gosade!
Efter några timmar gick jag till banan och ledde runt henne lite så hon rörde mycket på sig.

Detta var min dag, just nu ser jag på Wild child på tv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0