*Ogillar*

Usch det finns massa saker jag ogillar, men detta slår allt!

Jag ogillar människor som inte uppskattar att ha häst, tex bortskämda ungar som fått häst.
Som är otrevlig som svin mot sina föräldrar.
Tänk att änns få en häst/foderhäst, det är inte många som får det?!
Jag vet själv hur lätt sur man kan bli när föräldrarna gör fel osv.
Men det finns ju faktiskt ungdomar som inte änns låter föräldrarna röra sin hästar som föräldrarna betalar? jag menar när lillmatte börjar skrika äckel och " fan du kan ju ingenting" "du är dum i huvudet" " TYYYYYYYST" m.m har det fan gått för långt.
Somliga skriker ju så fort föräldrarna pratar med andra, barnets kompis eller så fort föräldrarna rör hästen.
Omg ..
Okej om man är småsur eller blir lite sur ibland, men ALLTID? är det verkligen okej?
När folk inte visar någon jävla liten respekt till sina föräldrar.
Ja då börjar man ju fan undra hur föräldrarna egentligen gör när de inte änns säger till barnen på skarpen?
Om jag varit sur och bettet mig så hade jag inte fått ha hästen kvar, det vet jag gott och väl.

Sånna ungar borde verkligen inte få ha häst, tänk på hur ni behandlar era föräldrar för det ser verkligen inte bra ut vilket jag lärt mig själv.

Om man inte har respekt för sina föräldrar eller visar uppskattning kommer man inte komma någon vart, vilket är ett bra straff !! wohoooo :) Mindre människor att tävla mot?

Och ni nu som behandlar sina föräldrar väl: Ni kommer komma långt på det !! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vet själv att jag ibalnd kan vara lite smådålig på det :/

2011-03-02 @ 19:55:31
URL: http://gulleojag.blogg.se/
Postat av: Cornelia

antar att du skrev ddet till mig haha

2011-03-02 @ 20:31:59
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: tilda

Håller så otroligt mycket med dig! Visst, alla har rätt till dåligt humör ibland men somliga respekterar verkligen inte sina föräldrar. En tjej jag känner skrek "jävla äckel fitta" till sin mamma i telefonen för att de inte kunde åka på en hoppträning... tycker synd om föräldrarna..

2011-03-02 @ 21:08:44
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
Postat av: ingrid

Håller med! Men vissa kanske bara som du skrev fått hästen av sina föräldrar. Barnen kanske inte riktigt är redo för att ha häst dom kanske inte ens tycker att det är så kul. Det är då jag tror att det kan bli så. Bara jobbigt, inte kul. :P

2011-03-02 @ 21:17:29
URL: http://ingridsandras.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: hihi, tack så mkt :) följ jättegärna via bloglovin :D

2011-03-02 @ 21:17:32
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0