NP

Nu ska jag gå på inför NP i engelska , suck! Mycket i skolan idag och lite rast, just därför blir det mindre bloggning idag just under dagen.
Sedan åker jag till stallet, men jag tror jag bara ska löslongera idag eller en promenad om det nu blir som planerat imorgon.
Tänkte nämligen åka på rustens Pay and Jump imorgon just för att bara träna på bana och vår höjd. Jag ska i så fall antagligen tävla både 70 och 80 klassen men vi kanske bara tar 70 cm eftersom vi inte kan vänta mellan klasserna med La Venza om det nu inte är så lång tid emellan.  Det är ju bra träning för oss, att bara hoppa färgglada hinder ;)
Berättar mer snart, nu lektion!




Kommentarer
Postat av: Olivia

Okej, tack för tipset men om du läser högre upp i inlägget så står de att jag provade de men han ville bara vända och gå hem då, men aa tack ändå!



Olivia

2011-03-31 @ 11:34:10
URL: http://ponnyhopparen.webblogg.se/
Postat av: jessica hansson :)

sv: tack jag var orolig med luggen .

vad fina ni e :)

2011-03-31 @ 12:44:47
URL: http://boyochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0