natur

Idag vet jag inte riktigt vad jag tänkt göra, men jag tror det blir löslongering faktiskt.
Hon har ju ridits gansk mycket ut senaste veckan, vilket fortsätter så till volten är helt bra.
Tror jag ska longera eller tömköra idag faktiskt.
Bilder kommer såklart, idag! Ska bli ordentligare på det. I promise!

Det blir mycket mys idag och som vanligt tvättning av muggen, nu ska den bort!
Har ju insläppet sen idag, var länge sedan känns det som men enligt mig är det ett av de roligaste passen, morgonen är värst!

Volten är inte kul nu i vädret ute, snö och väldigt ojämnt. La Venza har snubblat till där och efter det vill jag inte riskera det igen och heller inte bara rida frammåt tillbaka på en sida att variera med, nej tack. Jag håller mig till naturen, min och La Venzas bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0