Mugg ..

Idag när jag kom till stallet var det helt glashalt på ridbanan, men stallägaren som är så snäll lät mig rida i sommarhagen vilket jag då gjorde. Pernilla var ju med mig i stallet, och gav mig tips.
Hon bet sig fast lite men vi koncentrerade oss på gasen och bromsen som fungerade fin fint.
Pernilla sa det att det är hon som är stark och inte stum.
När hon lossnar blir hon ju en superfin polle, men det handlar om att jag måste säga till lite mer och kämpa på.
När hon inte vill göra en sak så måste jag gå på och göra saker som gör henne sur, sto som hon är!
Jag & La Venza har ju samma temperament ;)

( Blev alltså inget markarbete idag tyvärr )

Muggen har börjat komma tillbaka, så vi ska verkligen behandla den ordentligt nu. Muggen som aldrig vill ge sig ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0