Mitt första inlägg från mobilen

Hej! Sitter i skolan och pluggar. Har tråkigt, fryser och vill bara hem. Bara några timmar kvar tills man får gå hem. Hatar min skola hemskt mycket. Det är kallt och ingen bryr sig om det är kallt i skolan för de vill bara tjäna pengar... Idag har emelie la venza då jag varken hinner eller kan idag. Kommer inte orka vänta tills torsdag så vi åker och handlar spån och mat till henne och lämnar på onsdag. Finaste bebis, finaste hästen i stallet! Tänk vad mycket jag kämpat, hårt jobb i ett halv år och det blir mer. Det känns bra att jag fått henne så här. Hon är ingen häst jag slöat med. Alla problem vi haft är snart lösta. Hon har sparkats i gången, inte litat på mig och vi har haft det tufft, hon har gått spänd som en fiol och mycket mer. Vi är världens bästa och har klarat allt. Jag förtjänar henne! Man är som sin häst, visst? Båda vi är envisa och otåliga. Tillsammans löser vi alla problem utan problem. I min värld är du pärlan bland all skrot. Älskar dig mest! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0