Idag

Idag hade jag och Emma jätteroligt!
Först löshoppade vi alla tre shettisarna, jätteduktiga som de är :)
Sedan satt jag och Emma och åt lunch och fixade i ordning LV, bilderna från idag kommer imorgon från emmas kamera!
Jag fixade i stallet med Kaleria och sedan gick jag till Pernilla & jessica och till stallet igen.
Pernilla fick ett brunt schabrak av mig med orange kant, jättefint som tyvärr är för litet för La Venza.
Jag har svårt att släppa iväg saker även om det är något som är trasigt eller för litet men jag ville verklgien ge detta till Pernilla så snäll som hon är!
Kommer mer saker till dig och Jessica!! :)
www.gulleojag.blogg.se - ni glömmer väl inte hennes blogg??!?!!

Kram!


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha, din gästblogg var ju bääst! glad att jag lärt känna dig också..:D men nu får du ta och blogga lite på din egna blgg hörru :P

2011-03-03 @ 19:08:07
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0