Hej jag heter Tilda! :)

Hej jag heter Tilda och är Johannas kompis.
Jag rider på några shettisar där Johanna har La venza. Annars har jag känt Johanna hela mitt liv.
Johanna är en toppen tjej och har en toppen häst! Dem passar underbart ihop tsm :D
Johanna äger... jag vet inte hur mycket häst saker hon äger men det e mycket :D
Hon äger två jätte söta kaniner och ägde två st underbara kaniner som hette Kasper och Valkyrie!
Glömmer inte på nyårsafton, Valkyrie var så rädd. Jag strunta helt i fyrverkeierna och satt vid hennes sida hela kvällen! <3 Hon fick mycket gott att äta under tiden och hade lager men täcken som dämpa smällarna men jag kunde inte lämna henne där :(
En riktig djur vän i alla lägen skulle aldrig ta ila hand om ett djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0