Hej jag har bestämt mig !

Hej allihopa, god kväll :)
Vet ni? nej såklart ni inte vet .. Men jag har bestämt mig för en sak, men tyvärr ingenting jag kommer ta upp just nu. Ska bara fixa klart det så kommer nyheten fram.
Pirrigt och nervöst men jag känner att jag kommer vara glad över det sedan, man kan ju alltid ändra sig såklart :)

Nu blir ni säkert väldigt nyfikna !

Idag red jag alltså Zoran på tisdagsridningen, gick väl helt okej och mina händer har blivit stor förbättring!
Sedan körde mamma mig till pälsklingen där jag mockade, fixade maten och fixade med lindorna. Slapp tvätta benen idag, torra och rena som de var.
Stod och pussade på henne jättelänge som vanligt. Sedan stod hon och kollade att jag fixade maten rätt vilket jag såklart gjorde. Hon fick smaka lite havre från morgonburken för att hennes blick smälte mina ögon så söt som hon var, ÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0