Glömde ridningen idag

Glömde berätta att jag red ut ca 20 minuter idag ;) Inga problem, hon är bara öm men efter 5 min skrittning så är hon helt som vanligt kändes det som. Kändes skönt att få det bekräftat att jag kan rida henne precis som vanligt och kunna göra planerna man tänkte göra.

Skrittade hela turen runt hagen och några meter trav. Jobbade henne lite också, då kändes hon underbar!
Jag måste nog hålla kvar stödet kvar i ledandet samtidigt då jag släpper för fort.
Kändes inte lika skumpigt idag heller som vanligt, kan vara bra för er som läser att anteckna (väldigt intressant)

Mötte väldigt många hästar idag, stannade även och pratade med en också :)
Hon kändes helt som vanligt faktiskt.

Underbart uteritt i lugn och ro utan att tänka på någonting. La Venza gick runt och luktade på bajs samtidgt som jag solade på hästryggen och tänkte på hur underbar och hur mycket jag verkligen älskar La Venza.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Frida

är det där BR sschabrak och BR luva? :)

2011-03-24 @ 13:14:10
URL: http://equest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0