Dagen som varit

skrev ett jättelångt inlägg, tror ni inte allt försvinner såklart ?!

Dagen började med att jag vaknade och fixade lite hemma. Vid 10 åkte jag till stallet och red ut med Pernilla och en till tjej! Jättekul, jag följde dock inte med hela vägen.
Sedan tog jag det lugnt, fixade i stallet och helt enkelt tog dagen som den kom.
Hanna kom sedan och hjälpte mig med muggen, gulliga vänner :) Vi fick bort typ alla skorpor och gjorde allt jättefint och mjukt.
Vi får hoppas att det blir bättre imorgon så att vi kan göra det vi planerat, hemligt :) Nej jag skojade nu bara, vi kanske eventuellt ska på träning nämligen. Min mamma överaskade mig med det.

Hope Love Dream Hope Love Dream Hope Love Dream


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken fin häst du har, söker du någon medryttare till den ? :)

Jättefin blogg verkligen!

2011-03-27 @ 22:37:50
URL: http://reroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0