Bilder ifrån igår !

Red för Pernilla igår, det var väldigt bra för jag förstod verkligen hur hon menade och hon förstod också hur La Venza är när hon såg henne utan att hon ridit henne.
Jag tror Gulle och La Venza är lite samma, jag använde samma knep nu på La Venza som hon har gjort på Gullmar och se på honom som är så fin.

La Venza har kommit på att hon vill bestämma över mig och trotsa lite, så hon vill liksom bara bråka med mig lite nu.
Det jag fått tips om då är att när hon biter sig fast eller går upp med huvudet och blir jobbig så ska jag gå in på en liten volt och använda innerskänkeln till hon ger efter och då fortsätta med det vi gjorde.
Det fungerade superbra verkligen! Tack kära pernilla!

När hon kommer börja mjukna mer kommer jag också bli mjukare i handen och ha den mer stilla!
Annars så tränade vi mycket på format spår med öppnor och skänkelvikningar.

Skriver om dagen snart , nu frukost!

Bilderna ville inte fungera att se, så de kommer in ikväll istället!

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

Go´morgon!

allt bra? :)

2011-03-13 @ 09:57:11
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg

och jättefin häst:)

det turkosa chabraket och lindorna va jättefina till henne:)

2011-03-13 @ 18:18:09
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0