Anmäld

Nu har jag anmält mig då anmälan strax stänger om några minuter. Ska hoppa 80 cm eftersom det är väl främst den höjden vi kommer hoppa. Lite nervöst och pirrigt men det kommer gå bra :) *självförtroende*
Självklart tänker jag filma och ta kort :)
Tilda och ev Pernilla följer med och om Pillan följer med blir det säkert ännu mer bilder då hon har systemkamera hon kanske tar med i så fall :)
Detta känns bra att jag fick veta detta idag att jag ska vara med, annars hade jag nog varit sjukt nervös.

Idag blir det typ löslongering på volten eller promenad så att jag hinner packa lite mer inför imorgon.

Min outfit kommer strax :)

Kommentarer
Postat av: sofi

när ska du dit imorgon :)<3<3

2011-03-31 @ 20:50:34
URL: http://sofiqvarsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0