tragiskt

Visst är det tragiskt när folk börjar sno foder? Har varit med om det en gång då mitt foder plötsligt försvann när man länge vetat att den andra personens redan var slut?! När För några månader sedan när det fanns en och annan galning. När man sedan länge vetat att det varit slut. När man sedan gömmer och låser in detta foder -då är plötsligt allas foder slut. Ja visst är det tragiskt?! 

Tur att dessa personer snabbt försvinner.
                                                              

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Usch, drygt när man tar foder .. ._.



Svar. Tack, ska testa det ;D



Kommer inte ihåg vad pikén kostade, men runt 100 tror jag, och mitt dressyr-schabrak kostade 100 och mitt allround-schabrak kostade runt 90 ;)

Pannbandet kostade 79 :D Tack :)

2011-06-27 @ 01:50:40
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Theresé - Dressageroyals

sv; vi fick hjälp med designen och headern, jag kan inte göra designer å sånt. Sigrid kan göra headrar men jag tror inte nån av oss kan "sätta in dom", inte jag ialla fall ;)

Tack så jättemycket :D <3

2011-06-27 @ 09:26:28
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Sigrid

SV; till svaret therese skrev, jag kan göra headers och bakrundar, och har precis lärt mig sätta in dom, men beror lite på vilket tema man har från blörjan;)!!

2011-06-27 @ 11:15:09
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0