Tisdag

Vaknade för någon timme sedan! Vet inte riktigt vad som händer idag men jag ska nog till stallet runt mitt på dagen/em. Hon är ju inte svullen nu men om man trycker på en speciell punkt reagerar hon lite och jag är hellre mer försiktig än chansar som många kanske skulle gjort.

Om LV inte känns bra, då hoppar jag av direkt. Ibland är det tveksamt vad det är. I lördags kände jag att det var konstigt men jag kunde inte sätta fingret på om det var trötthet, ont eller bara blivit snubbligare.

Inatt fick hon ha back on track och nattpaddarna så jag ska se sen om det blivit bättre. Trots om hon känns bra i benet kommer jag inte rida nu på ett tag. Saknar verkligen ridningen just nu och bara den där underbara känslan man får när man bara kollar på henne!

Ska också se nu hennes feber och hennes normaltemp (har ej tänkt på det).

Vad har era hästar i normaltemp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0