svar

Anonym om hovis:
Var har du hjälmen!!!

T
anken var faktiskt inte alls att jag skulle hoppa upp och fotas egentligen, därför har jag ingen hjälm. Tycker heller inte bilderna blir lika snygga med hjälm. Eftersom La Venza ej ska ridas just nu ett tag framöver var det inte planerat. Men eftersom jag bara satt upp i bildsyfte gör det ingenting.

Sedan vet jag också hennes rörelsemönster när hon blir rädd och inte för att man kanske ska säga så (alla kan bli rädda) men La Venza är ingen bäst som sticker och bockar iväg. Om hon blir rädd är det värsta hon gör att slänga sig lite åt sidan vilket jag inte lär skada mig av.

Mitt val ang hjälm och jag står för att jag inte red med hjälm, jag har gjort värre saker utan hjälm! Ibland får man ta lite risker med sitt hästintresse!


Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0