Shopping

Har för någon timme sedan kommit hem ifrån shoppingturen idag! Vi var på Hööks, Horze & Myone!
Från hööks blev det en saltstenshållare och sedan fanns det inget för mig på Horze, även om det fanns mycket fint.
På Myone köpte jag boots, ett par svarta och ett par röda. Har varit en supertrevlig dag med Pernilla, Jessica & Anna + Lilla smulan.

Snart ska jag till stallet, då ska jag mocka och fixa allt innan ridningen troligtvis och sedan rider jag på volten och en kortis ut troligtvis. Blir ett lugnare pass idag. Smulans matte ville följa med och kolla på La Venza så hon ska nog få sitta och rida på henne lite. Vilket jag inte har något emot. Annat när folk ska rida igenom henne och att det är folk som kan rida.
La Venzi är en liten enmanshäst så jag vill inte att så många rider henne, det är bara jag & Emelie som rider henne. Sedan har Pernilla ridit henne någon gång bara för att hjälpa mig. Annars är det inga övriga som bara rider för skoj skull. Allting görs utav en anledning ;)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

LV kommer att bli super fin i dom nya bootsen ;)

2011-06-13 @ 15:59:36
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0