onsdag-måndag

På Onsdag kommer jag åka iväg, men kommer vara i stallet under dagen innan förhoppningsvis. Sedan kommer jag hem på Måndag vecka 27 alltså. Shit vad tiden går fort!!

Under tiden jag är borta kommer La Venza bara stå, eller kanske lite promenader. Emelie kommer ta hand om La Venza några av dagarna. Resten ska jag be någon titta till henne självklart. När man åker iväg måste man ju ha någon som kollar till hästen.

Men jag kommer som tur är ha tillgång till dator så jag kommer uppdatera precis som vanligt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jättefin blogg:)

Tänkte om du bara kunde skriva i ett inlägg vad du tycker att man borde ha till sin häst(saker,utrustning) och var du köper det eller nån bra sida!

Tack:)

2011-06-27 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0