Nya skor

Igår kom hovslagaren och fixade nya ,större skor dessutom! Så nu är hennes fötter jättefina och bra. Igår cyklade jag i 45 minuters regn, det regnade så mycket att jag cyklade fel en gång men det löste sig. När jag kom fram var jag genomblöt och man kunde tro att jag duschat med kläder på. Jag menar verkligen att jag var SÅ blöt!

Fram till saken, jag tog in henne sedan och solblomma som sällskap. Idag när La Venza först var inne ensam gick det faktiskt över förväntan, men så fort jag gick ut från stallet blev hon galen, så det är viktigt med tryggheten.

Efter skoningen blev hon väldigt mycket piggare och gladare när hon fick komma ut i hagen.

Idag hade jag tänkt skritta henne och se om hon känns bättre. Har ingen större lust att löslongera nu i denna pöl på volten som bildats av att regn.  Hon har alltså blivit bättre nu och man märker ingenting längre, så antagligen var detta pga hovarna. Idag blir det alltså som sagt bara lite skrittarbete och lite trav för att bara känna av hur hon känns. Jag kommer ju känna ganska direkt om något är fel eller ej.

Kram!

Kommentarer
Postat av: MedinaStyle

Skulle bli jätteglad om du rösta på min klänning :D <3



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=fxM6Wkfm5QpNQS72URJdSDBxsxrWR9puu1pGaIsSXVfnlbc7qjX9#Gallery

2011-06-24 @ 11:42:08
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken härlig blogg! :D

2011-06-24 @ 12:24:47
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0