Horze

Vart brukar ni beställa hästprylar? Själv brukar jag köpa ganska varierat hos Horze, the horse och tex hööks med fler mer variering av butik.
Men om det är någon internet butik jag verkligen handlat ärligt talat på har nog Horze haft den bästa, sakerna skickas fort och smidigt. Har varit mycket problem med andra sajter för mig som gjort att man blivit lite rädd att beställa hos. Men hos Horze har jag aldrig behövt vara rädd för det.
Dessutom har de mycket bra erbjudande, fraktfria perioder och mycket bra att ha grejer för en billig peng.
Vill bara helt enkelt hissa horze!
Det finns ju såklart många som kanske  tycker att horze gör många kopior utav tex Lamicell osv. Men jag måste säga det att det inte är något negativt? tänk de som inte kanske har råd med ett schabrak som kostar flera hundra och hellre lägger då pengarna på ett likt med billigare? Tycker det inte alls är negativt egentligen utan bara bra. Självklart inte bra om man härmar allderles för mycket men oftast ser det bra ut.

Här är lite produkter jag verkligen skulle behöva och inte skulle tacka nej till :)

Horze Juliana pikétröja, dam
Nosgrimma med mjuk vaddering, extra bred
Kapson

Back On Track Royal snabbandage









"Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000 kr på http://www.horze.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0