Hej på dig som läser!

Jag tänker faktiskt inte be om förlåtelse för mitt dåliga bloggande (IGEN) , just för att jag inte bloggar för någon annans skull utan för att det är för min egna del. Jag gör ju det för min egna skull till skillnad från andra kanske. Självklart är det väl kul om andra gillar min blogg osv men ja ja! Fortsätt gärna läs min blogg ändå så blir jag glad! Lovar att jag ska förbättra mig med mer bilder, videobloggar osv. Nu är det ju sommarlov :)

Jag har inte haft tid helt enkelt, mycket i skolan osv.
Har varit lite jobbigt med La Venza, varit inne i en liten svacka också. Men nu är allt toppen! (eller man kanske inte ska säga för mycket!)

Har kommit på att jag tränar för lite med henne, mina dagar ser typ (eller SÅG ut) och man kan se ganska enkelt att min träning inte gör att jag kommer någonstans.
För mig är det viktigt med träning och att lägga in det lite överallt, men man gör ju att det ska bli kul samtidigt.
En träningspass behöver ju verkligen inte se ut på ett ensidit sätt som att bara rida runt på volten och att nöta in serpentinbågar och galoppiruetter! Man kan lägga in träningen överallt men samtidigt göra något som hästen tycker är roligt. Nu jäklar ska mag(arna) bort på oss båda!

La Venza står inne nu med Pirazzi, alla hästar ville in idag men det är bara vi och Hulda som har hästarna inne. Jag har det pga att jag tycker jag och hon behöver det.

Ska kanske köpa ett flugridtäcke också någon dag, vi får se vad som behöver prioriteras!

Kollar lite sommarplaner, hemlishemlis! :) ska snacka med Pernilla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0