Hej allihopa

Idag har dagen varit lång och härlig! Pernilla & Jessica kom till mig idag strax innan 11. Vi var hemma hos mig och fixade lite, sedan ut med Dixi och sedan gick vi på restaurang. Vi gav omdömen om restaurangen. som jag kanske kan lägga upp.
Vi vandrade hem till mig, út med hunden och sedan en hektisk resa till stallet. (Åka 2 olika bussar till J&P, sedan springa hem och byta om. Tillbaka till tunnelbanan och springandes nästan missa bussen! Men vi klarar allt!)

Vi gick en snabbis in och kikade hos de, sedan gick vi vidare till mig. La Venza fick vara ute inatt pga en anledning. Så vi tog lite bilder med mobilen som jag lägger in imorgon. Jag hoppade upp och bara satt och gosade med henne. Smörjde in hovarna och så fick hon lite kraft. Nu under sommaren får hon typ bara havre och betfor.

Pernilla och Jessica red lektion som jag kollade på, ute i spöregn! Gick bra för båda, såg superbra ut för systrarna så de ska vara supernöjda med sina insatser i regnet och rusket.

Emellan åkte jag till La Venza och kollade till hennes knottriga saker, verkar vara myggbett och insekterna som skapats det. Konstaterade att det nog inte är foderknölar trots allt. Red henne tillbaka till hagen, red inte hela vägen eftersom jag inte hade hjälm! (Vilket man inte får göra)

Jag och Helen som har Pirazzi tänkte ta in våra hästar idag under natten nu i rusket, men hästarna ville inte in. Skönt att slippa myggen och allt så de fick vara kvar ute!

Dagen har alltså varit väldigt bra, får se vad som händer imorgon. Ska hur som helst trimma lite på volten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0