God morgon

Vaknade nyligen, eller blev väckt av en telefonlur i örat! Hade alarm på i högsta möjliga volym man nästan blir döv av egentligen som väcker hela huset men den har hållt på ända sedan kl 8.00 i 3 minuters intrervaller! Om jag inte hade haft en tid att passa idag hade jag nog vaknat vid 12-13 tiden.

Ska nämligen vara hundvakt idag (pudel/tibetansk spaniel) som heter Smulan! Ev åker jag med Pernilla till Myone & Horze. Har aldrig varit där så det vore extremt kul :)

På eftermiddagen/Kvällen ska jag rida, vilket jag tänkte göra på volten och göra lite övergångar som sist där också. Ska nog skritta ut sen också och varva ner henne lite. Hon blir ganska trött av passen nu när det är så varmt. Ska inte rida för mycket på volten heller då hennes hovar har spruckit lite och gått sönder så att jag måste ringa hovis nu. Smörjer in de med olja varje dag nu för att de ska bli mer hållbara. Kanske borde ge biotin, någon som har erfarenheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0