Fredag eller Lördag?!

Har inte koll på dagarna nu under sommarlovet... knasigt!
Idag åkte jag till stallet, hovis kom och fixade tappskon. Tänkte rida en sväng ändå, eftersom hon inte verkade öm! Jag tänkte rida med hack och allroundsadel idag och hon kändes ganska bra. Ridningen flöt på väldigt bra. Hon var väldigt harmonisk.

Redan idag när jag sadlade kändes hon trött och lite "jag vill inte", vilket jag märkte vid ridningen också! Går inte att beskriva riktigt och jag vet inte om det var inbillning eller på riktigt. Hon kändes lite hackig bara helt enkelt och snubblade till någon gång. Var ej på skoningen då detta handlar om ett framben. Kändes bara konstigt så jag valde att hoppa av. Vet inte om det var pga inbillning, att hon var segare än vanligt och helt enkelt trött, träningsverk eller om hon sträckt sig i benet eller något. Ej svullen eller ont i benet. Hon har ju sovit ute flera nätter nu, plockade in henne nu. Blir lite för mycket helt enkelt.

För säkerhetsskull nu idag fick hon ha nattlindor på sig under natten. Släpper ut henne & Pirazzi imorgon bitti :)
Ev lite gallig också i benen, jag ska ha nattlindor på henne nu. På sommarbetet blir de lätt lite galliga nämligen.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0