Dagarna som varit och kommer vara

Söndag- Vila (svullen i benet)
Måndag- Vila (något svullen)
Tisdag- Vila
Onsdag- antagligen vila.

Anledningen till vila just nu är att hon varit svullen i sitt h.framben. Svullen i lördags kväll och även söndag. Troligtvis har hon gjort något i hagen eller så är hon lite trött pga lite hårdare pass + bete på natt.

Även om hon känns bra i benen just nu vill jag låta henne vila lite ett tag nu, kanske någon vecka eller i alla fall minst 4 dagar för jag ser att hon inte är helt hundra som alltid. Hon har varit tröttare dessa dagar och hon verkar fortfarande inte vara lika pigg. När hon känns bättre ska jag longera igång henne. (När jag longerar går hon inte alltid på runt spår, jag använder hela banan!

Sedan ska jag också börja laserbehandla henne och ta ut massör och kiropraktor till henne ibland för att kolla upp henne lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0