betfor är gott

Idag hade jag nog tänkt att jag ska köra lite NH på volten, dock inga join up eller liknande för att hon inte ska anstränga sig för mycket. Mest att hon ska gå efter mig osv. :)
Har tänkt väldigt mycket på min horsie idag! Ska till henne snart och bara pyssla och gosa med henne. Ser ut som att det ska regna snart, himmelen är grå.

Det var förresten någon som undrade vilka tider hon går in/ut och varför jag har henne inne osv och när hon får vara ute ändå.

Hon går ut 6-8 på morgonen beroende om det är min mamma eller Pirazzis ägare som släpper ut dem. Jag tar in henne oftast vid halv 6 och ibland går hon ute längre/kortare beroende på väder och när jag ska hem.
Anledningen till varför hon står inne är att jag tränar henne ganska mycket nu och hon blir trött och tappar kondis annars. Dessutom vill jag att hon får i sig sin mat hon behöver.

Kväll- 2 dl betfor + 0,5 havre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0