Äntligen

Nu idag skrittade jag La Venza lite, gick väldigt bra! Mjuk och följsam, blev lite rädd när vi skrittade ut dock men hon är ju lite knasig.

Sedan när vi var i stallet, ja jobbig häst man har..! När jag går ifrån henne i stallgången börjar hon dampa och skrapa och när jag står brevid henne känner hon sig trygg och glad.  När jag och Kaleria stod i spolspiltan och tvättade bootsen blev hon helt plötsligt tyst tänkte jag, nästa sekund har hon slitit sig och står framför oss och vill gosa och vara med mig som är tryggheten. Sedan när vi sätter henne i gången tänkte vi testa ha en hov i en hink med vatten, rädd som hon blir sliter hon sig och typ dör av rädsla när hon välter ut hinken.
Maten fick hon äta ute, och så här kan det se ut.. Är detta verkligen normalt? funderar om det kan vara något med hennes tänder om hon liksom inte kan tugga utan att drälla hela tiden.

Snygg outfit, går inte att missa! sorry ..













Förresten, nu har jag vårstädat lite och tagit bort julpyntet ..


Gammal bild på lv.

Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Tack detsamma. :)

2011-06-25 @ 08:45:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0