kommentera

Skillnadsbilder. Vad tycker ni? Dessa bilder visar hur mycket jag har lärt mig bland annat. Sedan nu kanske hon inte är i snyggaste muskeltiden, men det är dels för att det saknats selen och lite mineraler som behövts och jag fortfarande inte fått tag i selenpulvret jag är ute efter. någon som vet något billigare bra för selenbrist? Tokosel är tydligen inte i sortimentet längre vad jag hört?

Till saken, här är bilderna!

April på prao



Augusti 2010
Här visste jag inte alls hur hästen jobbade i en rätt form, det var väl typ då man var glad om hästen sökte sig något neråt.
Lavenza förut



Tiden gick, bilderna från hösten och framåt


















Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker hon har blivit mkt fin;)

Har du testat Selo-E? Är både selen och e-vitamin, och

e-vitamin är ju oxå bra för muskelbyggnaden. Hade det till Felix förut och tyckte det var mkt bra. Helt ok pris dessutom.

Ska köpa det till Felix och Herman i höst. Nu på betet får de klara sig utan.

2011-06-26 @ 12:14:59
URL: http://flixxen.blogg.se/
Postat av: jennie

vilken skillnad, på så kort tid! :D

2011-06-29 @ 10:48:49
URL: http://jenniesdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0