Vila

Nu när jag är borta kommer La Venza vila veckan ut, men Emelie kommer rida henne en utav dagarna. Hon är jättepigg nu under sommaren så det är ändå viktigt att jag håller igång henne. Hon kan bli ganska knasig om hon vilar för länge men nu under sommaren förtjänar hon ett litet sommarlov, även om hon redan haft några veckor i juni! :)

Hur mycket rids era hästar nu under sommaren? Vissa ställer av de hela sommaren och vissa åker iväg på bete, vissa tränar gärnet just nu. Själv skulle jag nog beskriva mig att jag rider ganska mycket nu ändå. Dock tränar vi inte för tränare just nu då de flesta har semester osv.


Kommentarer
Postat av: Vilma

Jag tränar hoppning för tränare 1 gång i veckan, tränar hemma dom andra dagarna, o en vilodag/ veckan ;)

2011-07-27 @ 21:39:14
URL: http://viochstallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0