Uteritts jobb

Jag och Tilda red ut idag. Jättemysigt! Vi pratade mycket om allt ifrån himmel och jord dessutom väldigt bra att bara prata av sig massa som man kanske inte kan prata med om andra med. Kändes jättebra sen.

Vi red runt lite och La venza blev rädd för något i en buske och hoppade runt lite med mig först. Sedan höll hon på väldigt mycket och fånade sig men sedan när vi travade lite gick det bättre. Sedan klättrade vi lite och jag jobbade henne på platt mark och i lite skänkelvikningar som kändes verkligen superfina! Hon sparkade bakut ibland i galoppen men inte så kraftigt :)
Vi red hemåt och åkte bussen hem, nu ser jag på Beck och ska ner till andra datoren snart. Gäster ikväll!

Outfit idag

BR schabrak brunt/blått
Showmaster blå/röda skydd
Dressyrtränset med sweetiron bettet

Imorgon ska jag rida med hackamore tänkte jag, var ju ett tag sedan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0