Planeringar


Söndag
- Red ut med Tilda. Kondition och mycket arbete i uppförsbacke i alla gångarter. Joggade fram på en stig med lite galoppskänklar och det kändes superbra.

Måndag- Lite markarbetsbommar. Skrittade fram 7 min. Travade och kände lite i galoppen. Hon kändes stel i nacken och ville inte riktigt ställa igenom. Ska köpa liniment så jag kan smörja in innan och efter ridning.
Jag blev lite irriterad på henne och besviken att allting gick så sämst men jag gjorde ju självklart inte något dumt mot henne. Jag blev mest irriterad på mig själv att jag är så dålig.

Sedan ville jag verkligen ta tag i det och inte bara larva runt! Då bestämde jag mig för att verkligen rida igenom henne på riktigt- då hände det något positivt. Vi travade och avslutade i trav på 8:volten. Hon blev väldigt mjuk och avslappnad. Undra om Kaleria fick någon bild på mig- ska fråga!

Tisdag- Vila med tanke på att vi red lite hårdare igår för att vara just nu och att det var så varmt/är varmt.

Onsdag- ev vila. Får se om jag ska rida imorgon. Om jag rider blir det nog lite på volten eller att rida ut med Tilda!

Torsdag- Rida med Kaleria :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0