Något ni inte visste?

... Att jag inte har tävlat lokalt på La Venza sedan jag fick henne. Dvs jag har inte tävlat ordentligt under ett år. Bara varit med på några klubbtävlingar på Ågesta & Runsten. Just nu har vi väl mest satsat på hoppningen, vilket jag kommer lägga på hyllan just nu som det ser ut.

Anledningen till varför jag inte tävlat är att jag inte kännt mig redo, vi är långt ifrån klara med varandra men vi har utvecklats väldigt mycket trots allt. Jag tycker det bara är knäppt med ryttare som typ en vecka efter tävlar utan att man lärt känna varandra. Det beror på såklart varför man gör det osv men jag har hört mycket. Sedan beror allt varför och hur bra man kommit osv. Men jag själv har egna åsikter ang det. Jag har inte kännt mig redo, dock har jag ju gjort misstag att tävla när jag inte kännt mig redo och man har lärt sig utav sina misstag.

I höst får vi se hur vi ligger. I Aug har jag ju haft henne i ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0