Johanna Dissar!

Tänk er när man planerat någonting speciellt och så går den planen i krash pga tappad sko, hälta eller svullnad exempelvis!! så typiskt.

Tex i vintras skulle vi vara med på en tomtehoppning i vintras - såklart blev La Venza halt dagen innan. I våras fick hon en sten i hoven som sabbade allt tills vi insåg att det var den som gjorde ont så vi kunde tävla ändå (självklart hade jag inte tävlat om den inte varit bra men vi trodde det var muggen.)

För några veckor sedan hade jag en lektion inbokad, när jag kratsade hovarna en timma innan upptäcker jag att hoven gått sönder och kunde inte slås på. Otur! Får väl skaffa mig någon tursak att ha i fickan.

 Har ni någon tursak som ger er tur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0