Hööks

Var inne på hööks hemsida och skulle kolla runt lite på erbjudande m.m - Och jo vad ser jag då? att det kommit in mycket nya prylar inför vintern. (känns hemskt att sommarlovet snart är slut) menmen.

Vad ser jag då? Jo jag ser en ren kopia utav Dyons Working Collection Clips. Jag tycker det är okej av hööks att kopiera till viss grad men det blir lite mycket när det är precis på pricken bara att det skiljer tryck på nackstycket ungefär. Visst är hööks kopior bra för de som inte har råd med äkta osv men jag tycker bara det är lite dålig stil av de att kopiera så rakt. Jag säger dock inte nej till ett sådant träns för 500 spänn men tycker bara det blir lite för mycket kopiering som sagt. Snyggt träns och man får väl säga att det är en bra kopia ;)

Tycker det ändå är kul med så mycket nytt, rosa reflexer osv som de kommit med nu i höst :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0