Barbacka och snurris

Hejhej allihopa, får be om ursäkt med tanke på att jag trodde jag redan gjort massa tidsinställda idag!
Softade lite på förmiddagen och fixade lite med mina kaninisar. Sedan åkte jag och Mamma till lyckås- dock hittade vi inget men jag funderade på att köpa ett svart swarovskipannband men de hade inte rätt storlek tyvärr. Tycker faktiskt det är riktigt snyggt, när swarovski var nytt tyckte jag inte det då jag gillar färg. Imorgon åker jag ju iväg till Turkiet men jag hoppas på att kunna uppdatera som vanligt ändå eftersom jag har med min käre bloggdator. Kaleria kommer ta hand om Bebis!

Idag när jag kom till stallet gick jag till hagen, då kommer La Venza travandes till mig sötnos som hon är! Kommer verkligen sakna henne otroligt mycket. För mig är det inte ridningen som är viktig, hon är viktig! Idag tex skrittade jag på volten barbacka med hackamore och även lite trav. Hehe var jättekul! Vi gjorde piruetter i skritt och trav. Tog även en liten galopp ett halvt varv men hon blev väldigt pigg efter det och taktade lite. Jag skrittjobbade lite och var sedan klar. Kaleria fotade lite så bilder kommer :)

Efter passet körde jag lite NH, eller jag försökte ;)

Jag och Kaleria målade sedan voltstaketet som blev väldigt snyggt om man får säga det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0