Bada!

Idag ska jag nog åka iväg och bada, så varmt och skönt just nu. Åker nog till havet och badar- jag som tycker det är varmt? vad är då sjöarna...

Vi får se om det blir ridning idag för min del. Det är så varmt och då vill man inte träna för hårt. Men om det blir ridning kommer jag rida med sadel och trimma lite mer i trav och skritt. Nu har vi ändå skrittat i en hel vecka och ska gå lite snabbare framåt.

Ska börja sätta ihop en bra foderstat inför hösten. Väldigt viktigt att de får i sig allt de behöver och i rätt mängd. Oftast vet man inte vad som behövs, då är det väldigt viktigt att räkna ut det. Vissa gissar vad hästen behöver och förlitar sig på det. Man får tänka på att man då inte vet vad som brister. Jag tar hjälp ifån kunniga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0