Tråkig Test

Första hästen du red? En åsna typ .. Ponnyridning
Första hästen du hoppa med? Ojj, det var så länge sen så kmr inte ihåg. Krabat?

Första älsklingshästen? Kommer inte ihåg, tufsen typ?
Första uteritten? Vet inte det heller... liten var jag i alla fall.

Första tävlingen? Clear round hoppning på.. Adette? eller någon.
 Egna ponnyn? La Venza

Första egna stora hästen? Har en D-ponny.
Första hästen du reda barbacka på? Kitty tror jag på ridskolan.
Första hingsten du red? Ingen aning om jag änns gjort det men det har jag säkert.
Första stoet du red? Ponnyridning
Första valacken du red? -||-
Värsta hästen du ridit? Sorka & Joker tror jag.
Värsta ridläraren/tränaren du haft? *****, ***** & bästa är väl Josefina har har nu.
Värsta ritten? Pegasus kastade av mig 2 ggr på 2 min.
Värsta avtrillning/avkastningen? Pegasus
Största hästen du suttit på? Ägrim?
Minsta hästen du ridit? putte & pompe?
Minsta hästen du suttit på? -II-
Äldsta hästen du ridit? MQ typ 24 år?
Yngsta hästen du ridit? Kommer inte ihåg.
Din favorit B ponny? -
Din favorit C ponny? -
Din favorit D ponny? La Venza, ingen kan någonsin klassas bättre än henne ;) never ..
Din favorithäst? La Venza
Din favoritsadel? Lvs Dressyrsadel, ängel!
Ditt favoritträns? Mitt dressyrträns
Ditt favorittäcke? Mitt Shire innetäcke med hals/ organge fleece
Din favoritgrimma? Nylon/läder
Ditt favoritschabrak? Waldhausen, tattini? ja jag har många snygga favoriter!
Pullar eller engelsk? Båda beroende på när.
Benskydd eller benlindor? Beroende på när men benlindor är att föredra.
Skor eller barfota? Skor
Lång eller kort man? Beror ju på hästen men lång är oftast fint bara den ser vårdad ut.
Ljus eller mörk fux? mörk fux, helst svettfux. Gillar inte fuxar ..
Ljus eller mörk brun? Mörk
Svart eller vit? - Båda
Bred eller smal bläs? Bred
Stjärn eller bläs? Bläs
Med eller utan strumpor? utan
Syntet eller läder sadel? Läder!

Hopp eller dressyr sadel? Dressyr
Hoppning eller dressyr? Dressyr ofc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0